Аудит Плюс Аудит Плюс
  • Головна
  • Про компанію
  • Послуги
  • Ціни
  • Наші клієнти
  • Замовляйте послугу
  • Консультації
    • Актуальні консультації
    • Офіційні роз'яснення
    • Адреси органів влади
  • Контакти

Sidebar

Sidebar

logo1210.png

Про застосування спрощеної системи оподаткування

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 20.01.2016 р. N 1867/99-99-17-02-02-17

Головним управлінням ДФС в областях та м. Києві



Про застосування спрощеної системи оподаткування

Державна фіскальна служба України у зв'язку з численними зверненнями платників податків щодо застосування спрощеної системи оподаткування в 2016 році з урахуванням змін, внесених Законом України від 24 грудня 2015 року N 909-VIII "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році" (далі - Закон), який набрав чинності з 01 січня 2016 року, повідомляє.

Частиною 1 статті 58 Конституції України передбачено, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом'якшують або скасовують відповідальність особи. Офіційне тлумачення цього положення надано Рішенням Конституційного Суду України від 09.02.99 N 1-рп/99 у справі за конституційним зверненням Національного банку України (справа про зворотну дію в часі законів та інших нормативно-правових актів).

Так, Конституційним Судом України наголошено, що дію нормативно-правового акта в часі треба розуміти як таку, що починається з моменту набрання цим актом чинності і припиняється з втратою ним чинності, тобто до події чи факту застосовується той закон або інший нормативно-правовий акт, під час дії якого вони настали або мали місце. Дія закону чи іншого нормативно-правового акта поширюється тільки на ті відносини, які виникли після набуття ним чинності. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності, впевненості суб'єктів права в тому, що їх правове становище не погіршиться з прийняттям нового закону чи іншого нормативно-правового акта.

Крім того, відповідно до п. 56.21 ст. 56 Податкового кодексу України (далі - Кодекс) у разі, коли норма Кодексу чи іншого нормативно-правового акта, виданого на підставі цього Кодексу, або коли норми різних законів чи різних нормативно-правових актів, або коли норми одного і того ж нормативно-правового акта суперечать між собою та припускають неоднозначне (множинне) трактування прав та обов'язків платників податків або контролюючих органів, внаслідок чого є можливість прийняти рішення на користь як платника податків, так і контролюючого органу, рішення приймається на користь платника податків.

У зв'язку з викладеним, у листі ДФС від 18.01.2016 N 1527/7/99-99-17-02-02-17 "Про окремі зміни у законодавстві щодо спрощеної системи оподаткування" абзаци третій - п'ятий вилучити та замінити абзацами такого змісту:

"Суб'єкти господарювання - фізичні особи - платники єдиного податку, які в 2015 році отримали доходи понад 5 млн. грн., але не перевищили обсяг доходу 20 млн. грн., не втрачають право застосовувати спрощену систему оподаткування в 2016 році.

Водночас, якщо фізичні особи - підприємці, які застосовують спрощену систему оподаткування протягом 2016 року, отримають доходи обсягом більше 5 млн. грн., такі платники будуть зобов'язані перейти на сплату інших податків і зборів з першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, в якому відбулося таке перевищення".

Доручаємо довести зазначений лист до підпорядкованих органів ДФС та платників податків.

Голова

Р. М. Насіров

Офіційні роз'яснення
  1. Коментарі (0)

  2. Додайте свої коментарі
Тут ще немає коментарів

Залиште ваші коментарі

  1. Posting comment as a guest. Sign up or login to your account.
Фоновий малюнок
Вкладення (0 / 3)
Share Your Location
Type the text presented in the image below

Контактна інформація

АДРЕСА: Українa,
18015, Черкаси, Гоголя, 315 к.1
E-mail:  audit24@i.ua
+38 (067) 472-37-49
+38 (0472) 54-32-62
+38 (050)  443-09-63
+38 (096) 242-81-94
+38 (063) 377-09-46

Додаткові послуги

ukr.gif

Найактульніші консультації

  • Неприбуткові організації
  • Обмеження готівкових розрахунків
  • Ведення книги обліку доходів і витрат. Частина 2
  • Податковий облік фінансової допомоги
  • Представницькі витрати

Copyright © Аудит Плюс 2023 Всі права захищені