Започаткування, ведення бізнесу та припинення суб'єкта господарювання
Новації у законодавстві щодо спрощення започаткування, ведення бізнесу та припинення суб'єкта господарювання
• відмінено свідоцтво про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (Закон № 3205, набрав чинності 07.05.2011 р.);
• спрощено процедури започаткування підприємництва (Закон № 3263, набрав чинності 07.06.2011 р.);
• запроваджено електронну державну реєстрацію суб'єктів господарювання (Закон № 2609, набрав чинності 14.08.2011 р.);
• запроваджено здійснення діяльності на підставі модельного статуту (Закон № 3262, набрав чинності 28.08.2011 р.).


відповідальної особи (пп. 11.2 п. 11 інструкції № 69).
Відповідно до ст. 206 Земельного кодексу України від 25.10.2001 р. № 2768-III (ЗКУ), використання землі в Україні є платним. А Податковий кодекс України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (ПКУ) встановлює, що плата за землю належить до загальнодержавних податків і зборів, справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності. Це положення ПКУ не є новиною, такий поділ існував і раніше – відповідно до Закону № 25351. ПКУ дає таке визначення цим поняттям:
інвентаризацію власних активів і зобов'язань. Оскільки ця тема завжди є актуальною, у зазначеній статті розглянемо основні суттєві аспекти проведення інвентаризації небюджетних організацій. А щодо бюджетних установ, то основним документом, яким слід керуватися при інвентаризації у цьому випадку, є Інструкція з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ, затвердженої наказом Головного управління Державного казначейства України від 30 жовтня 1998 р. N 90 (Інструкція № 90). У ній розглядаються особливості інвентаризації бюджетних установ і наводяться форми інвентаризаційних документів.