Аудит Плюс Аудит Плюс
  • Головна
  • Про компанію
  • Послуги
  • Ціни
  • Наші клієнти
  • Замовляйте послугу
  • Консультації
    • Актуальні консультації
    • Офіційні роз'яснення
    • Адреси органів влади
  • Контакти

Sidebar

Sidebar

logo1210.png

Започаткування, ведення бізнесу та припинення суб'єкта господарювання

Новації у законодавстві щодо спрощення започаткування, ведення бізнесу та припинення суб'єкта господарювання

organizacia_biznesu

За останній рік Верховною Радою України прийнято низку законів, спрямованих на спрощення започаткування та ведення бізнесу, якими:

• відмінено свідоцтво про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців (Закон № 3205, набрав чинності 07.05.2011 р.);

• спрощено процедури започаткування підприємництва (Закон № 3263, набрав чинності 07.06.2011 р.);

• запроваджено електронну державну реєстрацію суб'єктів господарювання (Закон № 2609, набрав чинності 14.08.2011 р.);

• запроваджено здійснення діяльності на підставі модельного статуту (Закон № 3262, набрав чинності 28.08.2011 р.).

 

Актуальні консультації
Детальніше: Започаткування, ведення бізнесу та припинення суб'єкта господарювання
  1.   0 Компонент
  2.   COM_KOMENTO_FRONTPAGE_VIEWS

Інвентаризація на підприємстві. Частина 3

ПересортицяІнвентаризація на підприємстві

Окрім нестачі і надлишку може бути такий вид інвентаризаційних різниць, як пересортиця.

Визначення поняття пересортиці випливає зі змісту п. 11.12 Інструкції № 69, яким встановлено регулювання інвентаризаційних різниць.

Пересортиця – це виявлений інвентаризацією надлишок цінностей одного найменування відповідного сорту, розміру, кольору тощо та нестача цінностей цього самого найменування, але іншого сорту тощо, які утворилися за один і той самий період, що перевіряється, у однієї і тієї самої особи, яка перевіряється.

 

Актуальні консультації
Детальніше: Інвентаризація на підприємстві. Частина 3
  1.   0 Компонент
  2.   COM_KOMENTO_FRONTPAGE_VIEWS

Інвентаризація на підприємстві. Частина 2

Порядок проведення інвентаризації

Інвентаризація проводиться повним складом інвентаризаційної комісії у присутності матеріальноІнвентаризація на підприємстві відповідальної особи (пп. 11.2 п. 11 інструкції № 69). 

Якщо склад комісій затверджено, наказ про проведення інвентаризації видано, то можна розпочинати інвентаризацію.

Спочатку потрібно підготувати бланки інвентаризаційних описів. Форми бланків, які на сьогодні застосовуються, наведено в табл. 2.

Комісією заповнюються бланки інвентаризаційних описів відповідної форми в одному примірнику, до яких заносяться дані про початок інвентаризації, дані про матеріально-відповідальну особу, у підзвіті якої проводиться інвентаризація, зазначено перелік членів інвентаризаційної комісії без зазначення даних бухгалтерського обліку.

 

Актуальні консультації
Детальніше: Інвентаризація на підприємстві. Частина 2
  1.   0 Компонент
  2.   COM_KOMENTO_FRONTPAGE_VIEWS

Плата за землю

Загальні положення

plata_za_zemluВідповідно до ст. 206 Земельного кодексу України від 25.10.2001 р. № 2768-III (ЗКУ), використання землі в Україні є платним. А Податковий кодекс України від 02.12.2010 р. № 2755-VI (ПКУ) встановлює, що плата за землю належить до загальнодержавних податків і зборів, справляється у формі земельного податку та орендної плати за земельні ділянки державної і комунальної власності. Це положення ПКУ не є новиною, такий поділ існував і раніше – відповідно до Закону № 25351. ПКУ дає таке визначення цим поняттям:

– земельний податок – обов'язковий платіж, що справляється з власників земельних ділянок та земельних часток (паїв), а також постійних землекористувачів (п. 14.1.72 ст. 14 ПКУ);

Актуальні консультації
Детальніше: Плата за землю
  1.   0 Компонент
  2.   COM_KOMENTO_FRONTPAGE_VIEWS

Інвентаризація на підприємстві. Частина 1

Інвентаризація на підприємстві. Частина 1

Кожне підприємство, установа щонайменше раз на рік перед складанням фінансової звітності повинно провестиинвентаризацияінвентаризацію власних активів і зобов'язань. Оскільки ця тема завжди є актуальною, у зазначеній статті розглянемо основні суттєві аспекти проведення інвентаризації небюджетних організацій. А щодо бюджетних установ, то основним документом, яким слід керуватися при інвентаризації у цьому випадку, є Інструкція з інвентаризації матеріальних цінностей, розрахунків та інших статей балансу бюджетних установ, затвердженої наказом Головного управління Державного казначейства України від 30 жовтня 1998 р. N 90 (Інструкція № 90). У ній розглядаються особливості інвентаризації бюджетних установ і наводяться форми інвентаризаційних документів.

Актуальні консультації
Детальніше: Інвентаризація на підприємстві. Частина 1
  1.   0 Компонент
  2.   COM_KOMENTO_FRONTPAGE_VIEWS

Більше статей...

  1. Спрощена система для ювелірів
  2. Неприбуткові організації
  3. Спеціальний режим оподаткування ПДВ
  4. Зміни у бухгалтерському обліку
Сторінка 11 із 14
  • Початок
  • Попередня
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Наступна
  • Кінець

Контактна інформація

АДРЕСА: Українa,
18015, Черкаси, Гоголя, 315 к.1
E-mail:  audit24@i.ua
+38 (067) 472-37-49
+38 (0472) 54-32-62
+38 (050)  443-09-63
+38 (096) 242-81-94
+38 (063) 377-09-46

Додаткові послуги

ukr.gif

Найактульніші консультації

  • Неприбуткові організації
  • Обмеження готівкових розрахунків
  • Ведення книги обліку доходів і витрат. Частина 2
  • Податковий облік фінансової допомоги
  • Представницькі витрати

Copyright © Аудит Плюс 2023 Всі права захищені