Представницькі витрати
Зміст, документальне оформлення, бухгалтерський і податковий облік
Визначення представницьких витрат у законодавстві, їх склад
На сьогодні в Україні нормативним актом, що регулює такі питання, як склад і зміст витрат на представницькі цілі, є Норми № 1026, розроблені для бюджетних установ. Інші підприємства можуть використовувати цей документ як допоміжний, тому що досі законодавством не визначено єдиний для всіх підприємств документ, який би регулював визначення, склад і порядок оформлення представницьких витрат. Аналогічну думку висловлено ДПС України в «Єдиній базі податкових знань».
Відповідно до п. 2 Норм № 1026 представницькі витрати – це витрати бюджетних установ на прийом та обслуговування іноземних представників і делегацій, що прибули за запрошенням для проведення переговорів з метою здійснення міжнародних зв'язків, установлення й підтримки взаємовигідного співробітництва. До представницьких витрат належать витрати, пов'язані з проведенням офіційного прийому (сніданку, обіду, вечері) представників, транспортним забезпеченням, заходами культурної програми, буфетним обслуговуванням під час проведення переговорів, оплатою послуг перекладача, який не входить до штату установи, оплатою номерів у готелях, а також витрати, пов'язані з бронюванням номерів у готелях, у розмірі 50 % вартості номера за одну добу.